natten är vacker, du är som natten

Jag ger inte upp, gör ett nytt försök. Jag måste ha någonstans och skriva av mig lite. Men just nu sitter jag och pluggar så jag kan gå på jullov!
Gör  ett bättre inlägg ikväll men ni får lite bilder från den senaste månaden!
 
ego ego
ännu mer ego
eggooo
Jag & min underbara vän!
Jag och tjejorna innan krogen!
hemmafest och mimmi ba kör!
fest
PT för jossii men det blev mer lek än träning haha!
fest
Ja och hjärtat innan krogen för någon helg sen
anton&ja
Julbord på storahotellet
<3
jaag
Jag och mina bästa systrar!
promenader!
 
Har tusen bilde till men det får räcka! ska försöka lägga in någon bild varje gång ja går ett inlägg men ja kan ju som sagt inte lova något!
 
Ha det bra!
Kram Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0