När man inte vet om man gör rätt val eller inte..

Gokväll!
Kom precis hem från jobbet, den här helgen har varit bra men är helt slut nu. Fredagen började med en runda på stan sen vidare till Ida för att fixa oss och för festa lite innan vi drog mot strömpis, det blev bra kväll!
Vaknade runt ett på lördagen från samtal av jobbet så var tvungen att åka in dit vid fyra och jobba lite, kanske inte det roligaste när man var så trött som jag var men pengar är pengar, slutade strax efter tolv och gick hem och sov direkt, idag gick jag upp till stan en sväng innan jobbet klockan fyra och nu sitter jag här framför Beck. Ska med tåget imorgon klockan åtta så måste gå ocg lägga mig snart, hör av mig mer imorgon när jag sitter på tåget!
Puuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0