spring aldrig ifrån dina problem

Kom precis hem från en heldag i Stockholm, god mat, shopping och gofika med mina fina mamma och syster. Vid fyra tiden blev det storm i stockholm.. det blåste regna och snöa på samma gång. Men det var en trevlig dag med mycket skratt. Tåg resan hem  var dock inte lika rolig, den tog längre tid en den skulle på grund av misshandel på tåget.
 
Min shopping:
- Jacka från Zara
- Jacka från HM
- skor från dinsko
- topp från bikbok
- klänning från bikbok
- tränings kläder från HM
- body spray från Holister
- Halsduk från monki
 
Blev lite shopping, det fanns inte så mycket som inte fanns hemma och när jag åker till Stockholm så vill jag hitta saker ja inte kan hitta hemma, men det fick bli så här.
Hör av mig imorgon om hur den dagen ser ut men den börjar med att fixa klart mitt rum.
 
Puuuss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0