2012 i bildeer

Ligger hemma sjuk och depp, så tänkte att de här fick fördriva tiden liten innan ja somnar igen, 2012 har varit både ett bra och ett mindre bra år, men för de mesta måste jag nog säga att det har varit riktigt bra. Tänkte dela med mig lite av bilder från året, kommer bli en jädrans bildbomb så hoppas ni får ork att ta er igenom dom!
Bilderna är inte i månads ordning, de är lite ordning på dom men ja kommer inte ihåg bilket ja gjorde först av alla bilder jag har!
 
Firat Malins 18års dag och sagt välkommen hem till iduussh!
 
Vart i nordkalotten med klassen
 
Firat Josses 18års dag!
 
Partajat med dessa goingar!
 
Tagit ett och annat ego kort!
 
Flyttat med familjen!
 
Firat valborg med fina vänner!
 
Shopping och trevligheter med mina föräldrar i London!
 
Italien med klassen!
 
Grillkväll!
 
Firat Nyår med härliga människor!
 
Firat Klaras student!
 
Firat midsommar och maddes 18årsdag! 
 
Firat min och Idas 18års dag!
 
Uteservering med min tjejer!
 
Strömpis
 
Vart på Liseberg
 
 
Uteservering med mina flickor
 
Badat medans vännerna jobbar!
 
 
Spanien med mina föräldrar 
 
Partajat
 
Käkat jordgubbar med min fina vän!
 
Börjat sista året i skolan!
 
Festat
 
Personal fest med jobbet
 
Sist men inte minst så firade vi våran Amy i veckan som fyllde 18 år!
 
Puuuuss!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0